Odpowiednia prezentacja ulotek – rodzaje stojaków

Ulotki reklamowe to jedna z najstarszych, a zarazem najpopularniejszych metod reklamowania swoich usług i towarów. Wielką zaletą tego ulotek jest z pewnością możliwość bezpośredniego dotarcia do dużego grona odbiorców – potencjalnych klientów. Aby jednak ulotki mogły przynieść oczekiwany efekt trzeba je odpowiednio zaprezentować.

Okazuje się, że większość ulotek wręczanych przez roznosicieli ląduje od razu w koszu lub w ogóle nie jest przyjmowana przez przechodniów. Wynika to z faktu, że odbiorca czuje się nagabywany. A nikt nie lubi być przymuszany do skorzystania z czyiś usług czy zakupu towaru. Jako klienci musimy mieć poczucie sprawczości. Jak więc dystrybuować ulotki, by przyniosły nam one większy obrót w firmie? Najkorzystniejszym rozwiązaniem są standy reklamowe. Te niepozorne plastikowe stojaki są idealnym rozwiązaniem, kiedy chcemy zaprezentować swoją ofertę szerszej grupie osób.

 

W zależności od tego, jaką kampanię reklamową chcemy wdrożyć, możemy skorzystać z różnego rodzaju standów. Ulotki o niewielkich wymiarach, które klient może zabrać ze sobą do domu, warto umieszczać w standach ekspozycyjnych ze specjalnymi szufladami. Klient bez obaw będzie mógł sięgnąć po ulotkę i zapoznać się z jej treścią. Jeśli wolimy reklamę wielkoformatową i stacjonarną, warto wybrać stojak reklamowy ze specjalną ramą na baner czy plakat reklamowy.

Możemy również wybrać opcję mieszaną, która będzie jednocześnie reklamą stacjonarną, jak i pojemnikiem na ulotki reklamowe. W zależności od dostępnej powierzchni, a także naszych preferencji możemy wybrać stand plastikowy o konkretnych wymiarach.

Dodaj komentarz