Artykuły o plastikowych stojakach

Plastikowe akcesoria niezbędne do prezentacji ulotek, plakatów oraz wizytówek. Wszystko co niezbędne dla Twojego biura.

  • Tablice informacyjne w miejscach publicznych

    Choć wielu osobom BHP kojarzy się z zestawem mało pasjonujących zasad, które mogłyby zostać przekazane w znacznie bardziej atrakcyjnej formie niż jest to od lat praktykowane, to nie da się ukryć, że tablice ostrzegawcze stosowane w oparciu o przepisy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy nieraz już uratowały niejedną osobę przed poważnym w skutkach wypadkiem. Co właściwie kryje się pod pojęciem BHP i dlaczego stosowanie tych przepisów w budynkach użyteczności publicznej jest tak istotne oraz jakie tabliczki powinny znaleźć się w niemal każdym budynku użyteczności publicznej? Kwestie te omówimy w dzisiejszym artykule. Czytaj dalej

  • Tabliczki informacyjne - rodzaje, cena i zastosowanie

    Informują, wskazują, ostrzegają, a także są niezwykle pomocne wówczas, gdy zależy nam na utrzymaniu określonego porządku. Mimo, że na rynku dostępne są alternatywne rozwiązania to właśnie tabliczki informacyjne są najczęściej wykorzystywanym oznaczeniem nie tylko w miejscach pracy, ale również m.in. w szkołach, budynkach mieszkalnych, na lotniskach czy też w budynkach użyteczności publicznej.

    Na jakie rodzaje dzielą się tabliczki informacyjne i w jakich miejscach ich zastosowanie jest niemalże koniecznością? Od czego uzależniona jest cena poszczególnych rodzajów tabliczek? Informacje na ten temat znajdziesz w poniższym artykule. Czytaj dalej

  • Szyba ochronna z plexi

    Szyba ochronna z plexi chroni sprzedawcę przed dużą ilością drobnoustrojów przenoszonych przez odwiedzających sklep klientów. Jest jak osłona antywirusowa dla sprzedawcy dzięki której może obsłużyć klientów bez narażania swojego zdrowia na uszczerbek. Jej zastosowanie jest szczególnie istotne w obliczu walki z epidemią, jednak okazuje się być przydatna nawet w stabilnych sytuacjach - chroni sprzedawcę i kupującego przed drobnoustrojami przenoszonymi drogą kropelkową. Czytaj dalej

  • Standy

    Stand reklamowy to jedna z najpopularniejszych metod prezentacji produktów i usług. W dużych miastach, takich jak Warszawa, popularne są różne systemy wystawiennicze, których zadaniem jest przyciąganie klientów i reklama. Ścianki i stojaki reklamowe, a także potykacze, które są dostępne w naszej ofercie idealnie się do tego nadają. Bowiem tradycyjne formy reklamy wciąż mają ogromną skuteczność i są doceniane przez szeroką grupę klientów. Czytaj dalej

  • Stojaki reklamowe w nowoczesnym elektronicznym świecie

    Jedną z bardziej skutecznych form reklamy bezpośredniej są stojaki reklamowe, znane także jako standy reklamowe. Krótki tekst współgrający z kierunkiem działalności i uzupełniony grafiką łatwo zapada w pamięć. Firmy posiadające key visual mogą zmieniać treść reklamy, jednocześnie dbając o spójność przekazu. Stojak reklamowy może przybierać różne formy. Ich zastosowanie może zależeć od umiejscowienia czy rodzaju klientów. Trzeba mieć bowiem świadomość, że stojaki reklamowe nie muszą być umiejscowione w siedzibie czy oddziale firmy. Ze względu na przenośny charakter świetnie sprawdzają się w przypadku targów, konferencji, eventów, imprez charytatywnych czy podczas innych wspieranych lub organizowanych przez przedsiębiorstwo okoliczności. Dobrze zorganizowane i wyposażone stoiska sprawiają, że oferta staje się lepiej widoczna, atrakcyjniejsza, a przekaz wyraźny i czytelny. Czytaj dalej

  • Stojaki z plexi dla przedsiębiorców - zalety korzystania

    Stojaki z plexi to niezwykle skuteczna i tania forma reklamy dla przedsiębiorców. Plexi stojaki umożliwiają profesjonalną ekspozycję materiałów reklamowych firmy, przyciągając uwagę przechodniów. Ogromną zaletą tego typu standów jest ich wytrzymałość na obciążenia, składanie, rozkładanie oraz na warunki pogodowe. Tego typu pleksi stojaki mogą bowiem być używane również na zewnątrz. Są estetyczne, lekkie, łatwe w transporcie oraz w oczyszczaniu z kurzu i brudu. Są wielofunkcyjną formą przedstawiania materiałów reklamowych przedsiębiorstwa. I o ile oferta firmy może się zmieniać jak w kalejdoskopie, stojak z plexi znajdzie swoje zastosowanie w wypadku każdego rodzaju reklamy. Czytaj dalej

  • Czy inwestycja w standy reklamowe się opłaca?

    Standy lub stojaki reklamowe to jeden ze sposobów na reklamę danej firmy bądź usługi. W XXI wieku coraz więcej przedsiębiorstw przenosi swoją działalność do świata wirtualnego. Coraz częściej słyszy się, że firma, nieposiadająca strony internetowej, właściwie nie istnieje. W tych wymagających czasach postępu technologicznego nie należy jednak zapominać o reklamie tradycyjnej. Ulotki czy billboardy wciąż mają moc sprawczą i pomagają w pozyskiwaniu klientów. Należy jedynie zadbać o odpowiednią formę przekazu. Dobrym pomysłem jest skorzystanie właśnie ze standów reklamowych. Czy taka inwestycja się opłaca? Poznajmy kilka dowodów na to, że taki wydatek zwróci się szybciej, niż się spodziewamy. Czytaj dalej

  • Stojaki z plexi - bezpieczeństwo dla użytkowników i środowiska

    Stojaki wykonane z materiału plexi, są w pełni bezpieczne zarówno dla człowieka, jak też dla środowiska. Tą tezę, potwierdzają cechy właściwe dla tego tworzywa oraz szereg badań, na podstawie których materiał plexi, został został dopuszczony do kontaktu z żywnością. Czytaj dalej

  • Gdzie można ustawić standy reklamowe?

    Często istotną rolę w strategii marketingowej sklepów, biur, czy też innych obiektów odgrywają standy reklamowe. Mogą one mieć bardzo praktyczne zastosowanie, na przykład jeśli chodzi o informowanie klientów o akcjach promocyjnych, rabatach, konkursach, czy innego rodzaju wydarzeniach. Ważne jest jednak to, aby odpowiednio rozmieścić standy, w zależności od tego, jakie komunikaty chcemy przekazać odbiorcom. Warto dokładnie przemyśleć potencjał naszej przestrzeni, dostępny metraż, a także kwestię komfortu poruszania się po obiekcie. Stojaki nie powinny bowiem tarasować przejścia.  Czytaj dalej

  • W jakich firmach używa się stojaków reklamowych?

    Niejednokrotnie przedsiębiorstwa wykorzystują stojaki reklamowe, jako element całościowej kampanii. Zasadniczo nie ma tutaj specjalnego ograniczenia odnośnie branży, jednak sprzęty tego rodzaju są szczególnie popularne w sklepach, biurach oraz firmach usługowych, takich jak chociażby szkoły językowe. W jaki sposób wspomniane typy działalności mogą wykorzystać potencjał takich stojaków? Czytaj dalej

Produkty 1 do 10 z 73

Strona:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. ...
  7. 8