Artykuły o plastikowych stojakach

Plastikowe akcesoria niezbędne do prezentacji ulotek, plakatów oraz wizytówek. Wszystko co niezbędne dla Twojego biura.

  • Stojaki z plexi dla przedsiębiorców - zalety korzystania

    Stojaki z plexi to niezwykle skuteczna i tania forma reklamy dla przedsiębiorców. Plexi stojaki umożliwiają profesjonalną ekspozycję materiałów reklamowych firmy, przyciągając uwagę przechodniów. Ogromną zaletą tego typu standów jest ich wytrzymałość na obciążenia, składanie, rozkładanie oraz na warunki pogodowe. Tego typu pleksi stojaki mogą bowiem być używane również na zewnątrz. Są estetyczne, lekkie, łatwe w transporcie oraz w oczyszczaniu z kurzu i brudu. Są wielofunkcyjną formą przedstawiania materiałów reklamowych przedsiębiorstwa. I o ile oferta firmy może się zmieniać jak w kalejdoskopie, stojak z plexi znajdzie swoje zastosowanie w wypadku każdego rodzaju reklamy. Czytaj dalej

  • Czy inwestycja w standy reklamowe się opłaca?

    Standy lub stojaki reklamowe to jeden ze sposobów na reklamę danej firmy bądź usługi. W XXI wieku coraz więcej przedsiębiorstw przenosi swoją działalność do świata wirtualnego. Coraz częściej słyszy się, że firma, nieposiadająca strony internetowej, właściwie nie istnieje. W tych wymagających czasach postępu technologicznego nie należy jednak zapominać o reklamie tradycyjnej. Ulotki czy billboardy wciąż mają moc sprawczą i pomagają w pozyskiwaniu klientów. Należy jedynie zadbać o odpowiednią formę przekazu. Dobrym pomysłem jest skorzystanie właśnie ze standów reklamowych. Czy taka inwestycja się opłaca? Poznajmy kilka dowodów na to, że taki wydatek zwróci się szybciej, niż się spodziewamy. Czytaj dalej

  • Stojaki z plexi - bezpieczeństwo dla użytkowników i środowiska

    Stojaki wykonane z materiału plexi, są w pełni bezpieczne zarówno dla człowieka, jak też dla środowiska. Tą tezę, potwierdzają cechy właściwe dla tego tworzywa oraz szereg badań, na podstawie których materiał plexi, został został dopuszczony do kontaktu z żywnością. Czytaj dalej

  • Gdzie można ustawić standy reklamowe?

    Często istotną rolę w strategii marketingowej sklepów, biur, czy też innych obiektów odgrywają standy reklamowe. Mogą one mieć bardzo praktyczne zastosowanie, na przykład jeśli chodzi o informowanie klientów o akcjach promocyjnych, rabatach, konkursach, czy innego rodzaju wydarzeniach. Ważne jest jednak to, aby odpowiednio rozmieścić standy, w zależności od tego, jakie komunikaty chcemy przekazać odbiorcom. Warto dokładnie przemyśleć potencjał naszej przestrzeni, dostępny metraż, a także kwestię komfortu poruszania się po obiekcie. Stojaki nie powinny bowiem tarasować przejścia.  Czytaj dalej

  • W jakich firmach używa się stojaków reklamowych?

    Niejednokrotnie przedsiębiorstwa wykorzystują stojaki reklamowe, jako element całościowej kampanii. Zasadniczo nie ma tutaj specjalnego ograniczenia odnośnie branży, jednak sprzęty tego rodzaju są szczególnie popularne w sklepach, biurach oraz firmach usługowych, takich jak chociażby szkoły językowe. W jaki sposób wspomniane typy działalności mogą wykorzystać potencjał takich stojaków? Czytaj dalej

  • Wybieramy dobry stojak na lakiery

    Urządzając nowoczesny salon kosmetyczny należy zwrócić uwagę nie tylko na kolory ścian czy dobór mebli oraz profesjonalnych sprzętów, ale także na wybór funkcjonalnych akcesoriów. I tak na przykład jeśli jedną z usług oferowanych w salonie jest manicure i pedicure, to nieodzownym elementem wyposażenia będą stojaki na lakiery. Dzięki nim w efektowny sposób można zaprezentować klientkom dostępną paletę kolorów. Nie bez znaczenia będzie także wątek praktyczny. Lakiery poustawiane na półkach zawsze będą w zasięgu ręki.  Czytaj dalej

  • W których miejscach najczęściej wykorzystuje się stojaki na plakaty?

    Korzystanie ze stojaków plastikowych to bardzo pożyteczne rozwiązanie dla wielu klientów indywidualnych oraz firm, kiedy chce się udanie zaprezentować swoje najnowsze towary i produkty. Wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu, a więc poszczególne produkty należy odpowiednio wyeksponować, aby znalazły one uznanie na rynku. Przydać mogą się wtedy stojaki na plakaty. Posiadają one zróżnicowane wymiary, dlatego można umieścić w nich plakaty reklamowe w różnych formatach.  Czytaj dalej

  • Ekspozytor na ulotki – elegancki i funkcjonalny prezenter informacji

    Jako konsument, każdy człowiek codziennie ma kontakt z różnego rodzaju ulotkami, broszurami informacyjnymi, zaproszeniami i podobnymi formami marketingu. Są wciskane przechodniom na ulicy, wrzucane do pocztowych skrzynek, rozrzucane na lokalowych ladach i stolikach. Podobny sposób ich dystrybucji jest dla odbiorcy często nieprzyjemny, irytujący, a już na pewno nieatrakcyjny. Na kolejną, wciśniętą przy przejściu dla pieszych reklamę, już mało kto spojrzy przed wyrzuceniem do najbliższego śmietnika. Z tego powodu u wielu ludzi rodzi się podświadomie negatywne nastawienie: zaczynają traktować ulotki jako zwykłe śmiecie, zamiast funkcjonalne źródło informacji. Co zrobić, żeby oferowane broszury stały się znów atrakcyjnym informatorem? Czytaj dalej

  • Gdzie i komu potrzebne są stojaki na lakiery do paznokci

    Lakiery do paznokci to nie tylko różne kolory, ale też różne efekty. Są błyszczące, z drobinkami, dające efekt żelowych, metaliczne. Wszystkie znajdują się w gustownych pojemniczkach. Warto więc, by znalazły się i na gustownym stojaku.

    Przezroczyste tworzywo sztuczne to materiał prezentujący się bardzo elegancko. Stojaki wykonane z takiego materiału mogą się znaleźć nawet w najbardziej eleganckim miejscu. Wyeksponowanie lakierów pomaga komuś, kto ma się zdecydować na jeden z nich. Mając wszystkie przed oczyma, łatwo dokonać najlepszego wyboru. Gustowne stojaki na lakiery do paznokci ładnie ukażą ich piękno, same pozostając estetycznym tłem dla tej wielobarwnej ekspozycji. Przydadzą się w różnych miejscach i różnym osobom. Czytaj dalej

  • Czy stosowanie standów reklamowych może być skuteczne?

    Reklama zazwyczaj wymaga jakiegoś rodzaju nośnika, aby inni mogli się z nią zapoznać. Często wybieranym rozwiązaniem są rozmaite standy, które umożliwiają nieraz przekazanie istotnych komunikatów promocyjnych, czy wyeksponowanie towarów lub materiałów informacyjnych. Bardzo ważne jest to, aby tego rodzaju konstrukcję umieścić w miejscu, w którym będzie ona stosunkowo dobrze widoczna. Nie chodzi przecież o to, aby stand pozostał niezauważony. Czytaj dalej

Produkty 1 do 10 z 68

Strona:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. ...
  7. 7