Artykuły o plastikowych stojakach

  • W jakich firmach używa się stojaków reklamowych?

    Niejednokrotnie przedsiębiorstwa wykorzystują stojaki reklamowe, jako element całościowej kampanii. Zasadniczo nie ma tutaj specjalnego ograniczenia odnośnie branży, jednak sprzęty tego rodzaju są szczególnie popularne w sklepach, biurach oraz firmach usługowych, takich jak chociażby szkoły językowe. W jaki sposób wspomniane typy działalności mogą wykorzystać potencjał takich stojaków? Czytaj dalej

  • Wybieramy dobry stojak na lakiery

    Urządzając nowoczesny salon kosmetyczny należy zwrócić uwagę nie tylko na kolory ścian czy dobór mebli oraz profesjonalnych sprzętów, ale także na wybór funkcjonalnych akcesoriów. I tak na przykład jeśli jedną z usług oferowanych w salonie jest manicure i pedicure, to nieodzownym elementem wyposażenia będą stojaki na lakiery. Dzięki nim w efektowny sposób można zaprezentować klientkom dostępną paletę kolorów. Nie bez znaczenia będzie także wątek praktyczny. Lakiery poustawiane na półkach zawsze będą w zasięgu ręki.  Czytaj dalej

  • W których miejscach najczęściej wykorzystuje się stojaki na plakaty?

    Korzystanie ze stojaków plastikowych to bardzo pożyteczne rozwiązanie dla wielu klientów indywidualnych oraz firm, kiedy chce się udanie zaprezentować swoje najnowsze towary i produkty. Wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu, a więc poszczególne produkty należy odpowiednio wyeksponować, aby znalazły one uznanie na rynku. Przydać mogą się wtedy stojaki na plakaty. Posiadają one zróżnicowane wymiary, dlatego można umieścić w nich plakaty reklamowe w różnych formatach.  Czytaj dalej

  • Ekspozytor na ulotki – elegancki i funkcjonalny prezenter informacji

    Jako konsument, każdy człowiek codziennie ma kontakt z różnego rodzaju ulotkami, broszurami informacyjnymi, zaproszeniami i podobnymi formami marketingu. Są wciskane przechodniom na ulicy, wrzucane do pocztowych skrzynek, rozrzucane na lokalowych ladach i stolikach. Podobny sposób ich dystrybucji jest dla odbiorcy często nieprzyjemny, irytujący, a już na pewno nieatrakcyjny. Na kolejną, wciśniętą przy przejściu dla pieszych reklamę, już mało kto spojrzy przed wyrzuceniem do najbliższego śmietnika. Z tego powodu u wielu ludzi rodzi się podświadomie negatywne nastawienie: zaczynają traktować ulotki jako zwykłe śmiecie, zamiast funkcjonalne źródło informacji. Co zrobić, żeby oferowane broszury stały się znów atrakcyjnym informatorem? Czytaj dalej

  • Gdzie i komu potrzebne są stojaki na lakiery do paznokci

    Lakiery do paznokci to nie tylko różne kolory, ale też różne efekty. Są błyszczące, z drobinkami, dające efekt żelowych, metaliczne. Wszystkie znajdują się w gustownych pojemniczkach. Warto więc, by znalazły się i na gustownym stojaku.

    Przezroczyste tworzywo sztuczne to materiał prezentujący się bardzo elegancko. Stojaki wykonane z takiego materiału mogą się znaleźć nawet w najbardziej eleganckim miejscu. Wyeksponowanie lakierów pomaga komuś, kto ma się zdecydować na jeden z nich. Mając wszystkie przed oczyma, łatwo dokonać najlepszego wyboru. Gustowne stojaki na lakiery do paznokci ładnie ukażą ich piękno, same pozostając estetycznym tłem dla tej wielobarwnej ekspozycji. Przydadzą się w różnych miejscach i różnym osobom. Czytaj dalej

  • Czy stosowanie standów reklamowych może być skuteczne?

    Reklama zazwyczaj wymaga jakiegoś rodzaju nośnika, aby inni mogli się z nią zapoznać. Często wybieranym rozwiązaniem są rozmaite standy, które umożliwiają nieraz przekazanie istotnych komunikatów promocyjnych, czy wyeksponowanie towarów lub materiałów informacyjnych. Bardzo ważne jest to, aby tego rodzaju konstrukcję umieścić w miejscu, w którym będzie ona stosunkowo dobrze widoczna. Nie chodzi przecież o to, aby stand pozostał niezauważony. Czytaj dalej

  • Gdzie warto ustawić stojak na katalogi?

    Wielu przedsiębiorców produkuje katalogi, w których prezentuje swoją ofertę i daje szansę potencjalnemu klientowi na dokładne zapoznanie się z nią. Jest to bardzo dobre rozwiązanie, ponieważ nie zawsze mamy czas na to, aby oglądać wszystko na żywo w sklepie. Dzięki katalogom możemy na spokojnie przejrzeć dostępne produkty w domu i zastanowić się nad zakupem. Czytaj dalej

  • Jak można wykorzystać kieszenie ścienne?

    Ekspozycja materiałów informacyjnych, reklamowych lub o innym charakterze może przybierać rozmaite formy. W zależności od tego, jakie warunki panują w poszczególnych wnętrzach, przydatne mogą okazać się odmienne rozwiązania. Jedną z propozycji stanowią chociażby kieszenie ścienne, które można umieścić w widocznym miejscu. Czytaj dalej

  • Reklama we własnej siedzibie

    Decyzja o zainwestowaniu w reklamę we własnej siedzibie to rozwiązanie bardzo opłacalne, gdyż tym samym można przyciągnąć uwagę klientów. Wielu klientów odwiedza na co dzień siedzibę firmy, jednak nie wszyscy decydują się na skorzystanie z oferty firmowej, ponieważ nie jest ona odpowiednio wyeksponowana. W takiej sytuacji warto przeznaczyć środki finansowe na reklamę. Czytaj dalej

  • Standy reklamowe - jaki mają wpływ na sprzedaż?

    Jak wskazują badania preferencji klientów, pomimo wszechobecnej dziś reklamy w różnych jej postaciach, blisko 80% decyzji konsumenckich podejmujemy pod wpływem impulsu już w sklepie. Oznacza to, że niezmiernie istotne są formy reklamy na tym ostatnim etapie, które przyciągają skutecznie uwagę klienta, oddziałują na jego podświadomość i zachęcają do wyboru towaru na sprzedaży którego nam zależy. Formą przekazu, która świetnie do tego się nadaje są z pewnością standy reklamowe. Czytaj dalej

Produkty 31 do 40 z 94

Strona:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. ...
  8. 10