Artykuły o plastikowych stojakach

  • Jaki rozmiar ulotek wybrać?

    W strategii marketingowej każdy aspekt ekspozycji komunikatów handlowych ma znaczenie. Ważna jest estetyka, przydatność, a także poręczność dystrybuowanych materiałów promocyjnych. Jeżeli projektujemy ulotkę, jednym z istotnych parametrów z pewnością będą jej wymiary. Powinniśmy wziąć to pod uwagę i dokładnie przeanalizować, jaki format będzie dla naszych odbiorców atrakcyjny. Czytaj dalej

  • Jaki stojak na ulotki reklamowe wybrać?

    Na rynku są dostępne rozmaite rodzaje stojaków na ulotki reklamowe. Jeśli nie mamy rozeznania w branży marketingowej, być może nie jesteśmy nawet świadomi faktu, że kiedy podejmiemy decyzję o zastosowaniu jakiegoś rodzaju ekspozycji naszych materiałów promocyjnych, czeka nas jeszcze wybór konkretnego sposobu, w jaki będziemy je prezentować. Na co warto zwrócić uwagę w tej kwestii? Czytaj dalej

  • Czy ustawianie reklam przed siedzibą firmy jest legalne?

    Każdy z nas, nawet osoba nie będąca przedsiębiorcą zdaje sobie sprawę z sił reklamy i jej wyników. Obecna jest w naszym życiu na co dzień chociażby w internecie. Reklamę dostrzec można w naszym życiu również fizycznie w formie tzw. potykaczy lub stojaków. Czytaj dalej

  • Jak informować klientów o promocjach?

    Dobry przepływ informacji między firmą a jej potencjalnymi klientami jest bardzo istotny. Zanim ktoś zdecyduje się bowiem na zakup naszych towarów, czy też skorzystanie z naszych usług musi przecież wiedzieć, co dokładnie oferujemy. W tym celu stosuje się rozmaite materiały promocyjne. Oprócz samej produkcji ulotek, plakatów, broszur, czy innych nośników informacji, ważna jest również ich odpowiednia ekspozycja. Bez tego nie będziemy w stanie dotrzeć do naszych grup docelowych. Właściwa strategia jest zatem kluczem do możliwości osiągnięcia sukcesu oraz pożądanych efektów. Czytaj dalej

  • Przykłady zastosowania standów reklamowych

    Standy reklamowe mogą służyć do różnych celów i różnić się od siebie wyglądem. Cel ich zastosowania jest jednak jeden - promocja naszych towarów lub usług. Odpowiednia strategia marketingowa oraz właściwe wykorzystywanie dostępnych rozwiązań jest bardzo istotne, kiedy chcemy przeprowadzić kampanię reklamową. W jaki sposób możemy spożytkować potencjał standów?

    Zastosowanie standów reklamowych w praktyce

    Standy reklamowe to obszerna kategoria szeroko rozumianych stojaków i całych systemów wystawienniczych. W zależności od tego, jaki rodzaj standu mamy do dyspozycji, możemy go wykorzystać w określonych celach.

    Degustacja i prezentacja towarów

    Stand reklamowy to pojęcie często używane w branży hostess. Różnego rodzaju akcje degustacyjne wymagają bowiem nie tylko miejsca na to, aby zaprezentować próbki produktów, ale również, żeby umieścić na widoku gotowe do zakupu towary. Taki rodzaj akcji promocyjnej może być bardzo atrakcyjny - klient ma bowiem możliwość spróbowania, zanim zdecyduje się na ostateczny zakup.

    Ekspozycja produktów na standzie reklamowym

    Kiedy nie chcemy angażować dodatkowego personelu, możemy wykorzystać stand reklamowy jako dodatkowe miejsce w sklepie na ekspozycję towaru. Wędrówka klienta między półkami czasem sprawia, że nie zwraca on już uwagi na to, co jest mu prezentowane, ponieważ szuka określonej rzeczy. Stand może nieraz przykuć uwagę konsumentów, ponieważ umieszcza się go na początku alejki, albo w innym strategicznym punkcie sklepu. Wówczas czasem okazuje się, że produkty zaprezentowane w taki sposób, zaczynają przyciągać większe zainteresowanie.

    Prezentacja materiałów reklamowych

    Stand może także eksponować informacje handlowe, które mamy do przekazania naszym klientom. Nieraz można w ten sposób zaprezentować plakaty, czy też ulotki i broszurki. Komunikaty o promocjach, czy też ogólne wiadomości, dotyczące poszczególnych produktów muszą trafiać do odbiorców, aby były skuteczne. Dlatego właśnie istotna jest ich odpowiednia ekspozycja.

    Standy i różnego rodzaju stojaki stanowią istotny element strategii marketingowej. To, co chcemy powiedzieć potencjalnym klientom, musi bowiem do nich dotrzeć i zostać zauważone. Dlatego właśnie ekspozycja przekazów handlowych nie powinna być pomijania w procesie planowania akcji promocyjnych.

  • Sposoby reklamowania firmy

    Reklama rzeczywiście jest dźwignią handlu - bez niej nie da się zaistnieć i zbudować świadomości marki. Jednak wybór odpowiedniego nośnika jest równie istotny, co podjęcie samej decyzji dotyczącej reklamowania się. W jaki sposób zaprezentować firmę, by zwiększyć zainteresowanie jej produktami? Czytaj dalej

  • Gdzie i dlaczego powinno się stosować oznaczenia toalet?

    Są obecne w prawie każdym lokalu handlowo-usługowym, miejscu pracy czy edukacji. Toalety. Chociaż wykorzystywane codziennie, mało kto poświęca im swoją uwagę. Aż do momentu, w którym napotyka jakiś związany z nimi problem. Wtedy często staje się to źródłem silnych negatywnych emocji, u których podstawy leży konieczność zaspokojenia podstawowych potrzeb fizjologicznych człowieka. Jednym z takich problemów może być trudność znalezienia toalety w naglącej sytuacji. Takie doświadczenie może w dużym stopniu zniechęcić klienta do właściciela danego lokalu. Dlatego ten powinien zadbać o kwestię prawidłowego oznakowania. Czytaj dalej

  • Zastosowanie stojaków reklamowych w działalności handlowo-usługowej

    Standy reklamowe to różnego rodzaju instalacje umożliwiające ekspozycję materiałów informacyjnych lub mniejszych produktów. Ze względu na ich różnorodność i uniwersalność znajdują zastosowanie w praktycznie każdej formie działalności handlowej czy usługowej. Jednak w niektórych przypadkach mogą być szczególnie efektywne, ze względu na szansę trafienia do klienta. Czytaj dalej

  • Standy reklamowe - co powinieneś o nich wiedzieć?

    Przydałoby się wyeksponować swoje produkty w taki sposób, aby od razu zwróciły uwagę klientów? Pamiętaj, odpowiednia ekspozycja towarów to wręcz podstawa. Nie bez powodu mówimy, że kupujemy wzrokiem, dlatego powinniśmy zadbać o to, aby nasz towar było odpowiednio zaprezentowany oraz wyróżniał się na tle innych produktów. Czytaj dalej

  • Jak obsługiwać stojaki informacyjne

    W twojej firmie pojawiły się długo wyczekiwane stojaki informacyjne? Zamierzasz teraz przeprowadzić krótkie szkolenie swoich pracowników z ich prawidłowego obsługiwania? Zanim jednak do tego dojdzie, ty sam powinieneś się nauczyć jak należy je prawidłowo użytkować. Może się wydawać że nie ma w tym nic trudnego. Tymczasem to tylko pozory. Stojaki mogą występować w tak dużej liczbie odmian i konfiguracji, że ich dokładne poznanie będzie wymagało sporo czasu. Czytaj dalej

Produkty 41 do 50 z 94

Strona:
  1. 1
  2. ...
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. ...
  9. 10