Standy reklamowe - co powinieneś o nich wiedzieć?

Przydałoby się wyeksponować swoje produkty w taki sposób, aby od razu zwróciły uwagę klientów? Pamiętaj, odpowiednia ekspozycja towarów to wręcz podstawa. Nie bez powodu mówimy, że kupujemy wzrokiem, dlatego powinniśmy zadbać o to, aby nasz towar było odpowiednio zaprezentowany oraz wyróżniał się na tle innych produktów. W takim przypadku możemy pomyśleć o zainwestowaniu oraz wykorzystaniu standów reklamowych. Czym one są i gdzie można je zastosować?

Standy reklamowe – jak wyglądają?

Standy reklamowe to przeważnie specjalne stojaki (z języka angielskiego stand - stojak). Może mieć on różne wysokości oraz kształty, natomiast najczęściej to specjalne regały, na których umieszczane są produkty. Takie stojaki mogą być wykonywane z różnych materaiłów, między innymi: z kartonu, drewna, metalu - tak więc jest gama szerokich możliwości na przyciągającą uwagi ekspozycję towarów.

Standy reklamowe uzupełniane są również o informacje o firmie, a także o produktach. Możemy znaleźć na nich logo, informacje o towarze czy też elementy graficzne, które powodują, że klienci mogą łatwo odnaleźć stojak w sklepie i dowiedzieć się wystarczająco więcej o produktach.

Jak wykorzystać standy reklamowe?

Jak już wcześniej wspomniane, standy reklamowe przeważnie używane są przy ekspozycji towarów w sklepach. Stojaki wówczas ustawiane są przy regałach lub np. w przejściach, które pozwalają na uzyskanie dodatkowego miejsca do prezentacji towarów.

Standy reklamowe nie tylko używane są w sklepach. Możemy zobaczyć je w innych punktach, np. w siedzibach firm. Wówczas możemy umieścić na nich foldery, ulotki reklamowe, produkty. Doskonale sprawdzają się również w galeriach sztuki, muzeach, urzędach, galeriach handlowych - mają bardzo szerokie zastosowanie.

Rodzaje standów reklamowych

Standy reklamowe można dopasować do każdej działalności oraz do indywidualnych preferencji, ponieważ przyjmują ciekawe i różne kształty. Do najpopularniejszych można zaliczyć:

 

  • Eliptyczne (typu totem) – są niezwykle bardzo łatwe w montażu, a jednocześnie pozwalają na reklamowanie produktu czy firmy z dwóch stron stojaka. Grafika może być dwustronnie identyczna lub dwustronnie różna. Wiadomo, że standy te przyjmują bardzo atrakcyjne formy, zazwyczaj zwracają na siebie uwagę. A
  • Displaye – to standy, które są dość użyteczne, gdyż stanowią alternatywę dla plastikowych regałów. Mogą one również przyjmować dowolne
    kształty oraz dają różnorodne możliwości do ekspozycji towarów. Posiadają również miejsce do wykonania nadruku, czyli reklamy.
  • Przestrzenne 3d – mogą posłużyć jako nośnik reklamy, a także jako miejsce do ekspozycji produktów. Standy te wykonuje się je na indywidualne zamówienia, ponieważ mogą naprawdę posiadać nietypowe konstrukcje: kształt bryły, sześcianu czy kształt konkretnego przedmiotu.

Zatem stojaki reklamowe mogą przybierać przeróżne formy. Najważniejsze jest jednak to, bay zawsze dobrze dopasować je do stylu i rodzaju prowadzonej działalności oraz do miejsca, gdzie zostaną ustawione. Warto  postarać się, by zawsze szczególnie się wyróżniały – wówczas będą stanowić naprawdę skuteczną i odpowiednią reklamę.

Gdzie zamówić standy reklamowe?

Produkcją oraz projektowaniem standów reklamowych obecnie zajmuje się wiele firm. Możemy skorzystać z usług bezpośrednio w drukarniach, które zajmują się przygotowaniem standów oraz innych materiałów reklamowych. Oczywiście można także skontaktować się z agencjami reklamowymi lub sklepami, które zajmują się ich produkcją. Zachęcamy do zakupu standów reklamowych w naszym sklepie internetowym.

 

Dodaj komentarz