Zastosowanie stojaków reklamowych w działalności handlowo-usługowej

Standy reklamowe to różnego rodzaju instalacje umożliwiające ekspozycję materiałów informacyjnych lub mniejszych produktów. Ze względu na ich różnorodność i uniwersalność znajdują zastosowanie w praktycznie każdej formie działalności handlowej czy usługowej. Jednak w niektórych przypadkach mogą być szczególnie efektywne, ze względu na szansę trafienia do klienta.

Wykorzystanie stojaków reklamowych w handlu

Prowadzenie sklepów to jeden z głównych obszarów zastosowania instalacji ekspozycyjnych. Jest tak z kilku przyczyn:

Ze względu na wysoki popyt na treści reklamowe. Prowadzący sklepy wciąż chcą zaprezentować jakiś nowy produkt lub dostarczyć w atrakcyjny sposób informacji o ofercie. Stand jest o wiele korzystniejszą formą ekspozycyjną niż porozrzucanie ulotek przy kasie.
Z powodu dużej ilości klientów, na których może oddziaływać ten sposób marketingu. Stojak ustawiony przy wejściu przyciąga uwagę prawie każdego klienta.
Dzięki uniwersalności tego typu rozwiązania. Większość instalacji reklamowych jest mobilna, umożliwia to umieszczenie ich w miejscu, w których akurat najbardziej są potrzebne. Umożliwiają szybką zmianę prezentowanych treści. Są również stosunkowo tanie.

Stojaki reklamowe

Reklama w gastronomii

Kolejnym przykładem, w którym standy reklamowe znajdują powszechne zastosowanie jest prowadzenie restauracji i fast-foodów. Stojaki pozwalają na łatwe zaprezentowanie klientom menu, przyciągają uwagę promocjami i ofertami specjalnymi. Dają także możliwość szybkiej zmiany codziennego jadłospisu, a dzięki swojej mobilności, po całodniowym zastosowaniu przed lokalem, mogą na noc zostać bezproblemowo zabezpieczone.

Standy odpowiedzią na potrzeby działalności kulturalnej

Marketing galerii wystawienniczych i artystycznych posiada swoją szczególną specyfikę. Ciężko byłoby uznać np. rozrzucanie ulotek o wernisażach za przykład dobrego smaku. Dlatego także i tutaj rozwiązaniem mogą okazać się odpowiednie stojaki czy ramy plakatów pozwalające w efektywny, ale i elegancki sposób na prezentację pożądanych treści, nie rażąc gości formą.

To tylko niektóre przykłady zastosowań instalacji reklamowych. W praktyce mogą być one wykorzystywane na o wiele większym polu, począwszy od klubów nocnych skończywszy na urzędach państwowych. A dzięki swojej uniwersalności w każdym z tych przypadków powinny sprawdzić się doskonale.

Dodaj komentarz