Stojaki reklamowe - skuteczna forma reklamy

W jaki sposób rozreklamować swoje produkty lub usługi? W zależności od branży, różnego rodzaju metody mogą mieć swoje zastosowanie. Jeśli posiadasz lokal i pracujesz stacjonarnie, bądź często uczestniczysz w targach branżowym, w Twoim podstawowym wyposażeniu muszą znaleźć się stojaki reklamowe!

Stojak reklamowy na targach branżowych

Stojak reklamowy to najcześciej stand prezentujący ulotki informacyjne czy katalogi i foldery ofertowe Twojej firmy. Umożliwia schludne, profesjonalne i praktyczne zaprezentowanie swojej oferty. Stand reklamowy może być niewielkich rozmiarów - np. do postawienia na stole czy biurku. Możesz także wybrać stojak podłogowy, który pomieści więcej informacji i może zostać umieszczony w dowolnym wygodnym miejscu. Systemy wystawiennicze mogą składać się  również z dostosowanych odpowiednio stojaków reklamowych. W taki sposób zaprezentujesz na nich na większej powierzchni swoje prace czy produkty.

Stojaki reklamowe - jakie wybierać?

Stojaki reklamowe mogą mieć różne kształty i rozmiary. Dostępne są różne modele tego typu produktów. Ważnym aspektem jest transport standu reklamowego. Jeśli zamierzasz umieścić go na stałe w swoim lokalu, być może nie będzie to aż tak bardzo istotne. Jednak w wypadku uczestnictwa w różnych targach, ważne jest, aby można było go wygodnie składać i rozkładać.

Istotną kwestią jest również materiał, z jakiego wykonany jest stojak reklamowy. Tego typu ekspozytory często zrobione są z tektury lub z metalu. Pierwszy materiał jest jednak nietrwały, a drugi dość ciężki, szczególnie w wypadku konieczności transportu stojaka. Dlatego jedną z najlepszych opcji jest wybór stojaków plastikowych. Są lekkie, łatwe do przestawienia, z drugiej strony wytrzymałe na warunki pogodowe czy częsty transport i demontaż.

Plastikowe stojaki reklamowe mogą być wielokrotnie rebrandowane. Możesz zmieniać na nich banery w zależności od zmieniającej się oferty czy okazji. Plastikowy ekspozytor na ulotki, katalogi czy foldery jest też przezroczysty. A zatem nie przysłania części prezentowanych materiałów reklamowych, które są wstawione na jego półeczki.

Potykacze reklamowe dla Twojej firmy

Popularną formą stojaków reklamowych są potykacze reklamowe. Wystawia się je przed wejściem do lokalu - tak aby potencjalny klient musiał się aż "potknąć" o Twoją reklamę. Potykacze reklamowe muszą być wytrzymałe na warunki pogodowe i odpowiednio dociążone, aby nie porwał ich wiatr. Odpowiednio wykonane nie będą płowieć, nie będzie też straszny im wiatr.

Na potykaczu mogą prezentowane być plakaty, dzięki czemu będziesz mógł zmieniać regularnie prezentowaną na nich ofertę. W sklepach, gdzie potykacze często informują o bieżących promocjach, konieczna jest taka funkcja. Na plastikowym standzie reklamowym można także pisać zmywalnym pisakiem kredowym i w ten sposób promować produkty.

Potykacze mogą być stosowane także jako znaki informacyjne. Mogą kierować do miejsca, w którym odbywa się jakieś ważne wydarzenie lub wskazywać drogę do toalety.

Potykacz reklamowy w branży HoReCa

Zastosowanie potykaczy reklamowych szeroko rozprzestrzeniło się w branży HoReCa. Korzystają z nich hotele, restauracje, kawiarnie. Zyskały na popularności, ponieważ skutecznie zachęcają do zapoznania się co jest w ofercie czy menu lokalu.

Masę potykaczy zauważymy najczęściej w kurortach turystycznych, gdzie wzdłuż jednej ulicy natkniemy się na kilka, klikanaście restauracji i kawiarni. Potykacze są doskonałym miejscem na reklamę polecanych pozycji w menu i zachęcenie do wejścia do środka. Turyści mogą szybciej zdecydować dokąd udadzą się na posiłek nie musząc wchodzić do każdego lokalu i prosić o kartę menu.

Stojaki reklamowe dla każdego miejsca użyteczności publicznej

Bez wątpienia stojaki reklamowe to produkt godny zwrócenia uwagi i zastosowania jako formy reklamy dla twojej marki. Stojaki reklamowe są niezastąpione do prezentacji oferty. Możesz umieścić na nich ulotki reklamowe, wizytówki czy informatory. Schludnie zaprezentujesz swoje produkty i prace. Taki stojak na reklamę zapewni Ci profesjonalny wizerunek marki.

Jeśli ekspozytory reklamowe to rzecz, której poszukujesz dla rozwoju swojej firmy, koniecznie zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego stojakiplastikowe.pl. Dostępne są w nim różne modele stojaków na reklamę, w różnych rozmiarach i konfiguracjach.

Dodaj komentarz