Jaki stojak na ulotki reklamowe wybrać?

Na rynku są dostępne rozmaite rodzaje stojaków na ulotki reklamowe. Jeśli nie mamy rozeznania w branży marketingowej, być może nie jesteśmy nawet świadomi faktu, że kiedy podejmiemy decyzję o zastosowaniu jakiegoś rodzaju ekspozycji naszych materiałów promocyjnych, czeka nas jeszcze wybór konkretnego sposobu, w jaki będziemy je prezentować. Na co warto zwrócić uwagę w tej kwestii?

Rodzaje stojaków na ulotki reklamowe

Przypadkowy i nieprzemyślany wybór może później skutkować rozczarowaniem. Dlatego właśnie każda podejmowana decyzja powinna zostać dokładnie przeanalizowana. Należy wziąć pod uwagę rozmaite czynniki. Wśród nich warto uwzględnić, między innymi:

  • wygodę korzystania
  • przestrzeń
  • ilość materiałów

Stojaki wolnostojące

Tego rodzaju ekspozycja może okazać się przydatna, kiedy umieszczamy informacje, na przykład, przy wejściu do sklepu, czy też przy określonej kategorii produktów. Jest to sygnał, że zanim klient zacznie oglądać towary, mamy mu coś do powiedzenia.

Stojaki wolnostojące

Stojaki obrotowe

Stojaki obrotowe są nieco bardziej mobilne, co może zwrócić uwagę odbiorcy. Poza tym, są niewątpliwie wygodne, ponieważ nie trzeba się przemieszczać, aby uzyskać informację handlową. Taki stojak może się sprawdzić także wówczas, gdy proponujemy kilka rodzajów ulotek zamiast jednego.

Stojaki obrotowe

Stojaki na biurko

Gdy mamy ograniczoną przestrzeń, a dodatkowo chcemy rozpowszechniać materiały reklamowe nie w sklepie, ale - na przykład - w biurze, warto zdecydować się na stojak na biurko. Wówczas wybór niewielkiego modelu powinien być wystarczający i pozwolić niewielkim kosztem miejsca na ekspozycję naszych ulotek oraz ich dystrybucję.

Stojaki na biurko

Stojaki kieszeniowe

Stojaki kieszeniowe przydadzą się zwłaszcza wtedy, kiedy oferujemy potencjalnemu klientowi różnorodną gamę materiałów promocyjnych. Niekoniecznie przecież musimy ograniczać się do jednego typu ulotek - być może każda z kilku zawiera istotne i przydatne informacje.

Stojaki kieszeniowe

Ostateczny wybór należy do nas, a powinien być on uwarunkowany konkretnymi okolicznościami. Należy dopasować sposób prezentacji materiałów do warunków, jakimi dysponujemy oraz tego, ile rodzajów ulotek chcemy eksponować.

Dodaj komentarz