Standy

Stand reklamowy to jedna z najpopularniejszych metod prezentacji produktów i usług. W dużych miastach, takich jak Warszawa, popularne są różne systemy wystawiennicze, których zadaniem jest przyciąganie klientów i reklama. Ścianki i stojaki reklamowe, a także potykacze, które są dostępne w naszej ofercie idealnie się do tego nadają. Bowiem tradycyjne formy reklamy wciąż mają ogromną skuteczność i są doceniane przez szeroką grupę klientów.

Co to są standy reklamowe?

Standy to nic innego jak stojaki z plastiku. Wykorzystywane są w biurach i sklepach jako reklama stojąca, której zadaniem jest prezentacja dostępnych produktów, promocji, specjalnych ofert i usług. Standy to także potykacze, które są bardzo popularne w restauracjach. Zazwyczaj wystawiane są na zewnątrz lokalu z informacją o daniach dnia lub nowościach w menu po to, aby zachęcić przechodniów to odwiedzenia restauracji.

W ofercie naszej firmy są różne stojaki reklamowe, począwszy od dużych ścianek, które świetnie prezentują ulotki i plakaty, poprzez standy na produkty, foldery lub wizytówki. Posiadamy również tablice ścienne w różnych rozmiarach i konfiguracjach. Dzięki uniwersalnemu designowi naszych produktów, każde stojaki reklamowe do siebie pasują i można je dowolnie łączyć. Doskonale komponują się również z każdą aranżacją wnętrza, a ich wygląd może być dowolnie modyfikowany. Bowiem to materiały w nich prezentowane oraz topper stojaka nadają im charakter.

Do czego służą stojaki plastikowe?

Standy reklamowe, jak sama nazwa wskazuje, służą do reklamy oraz prezentacji produktów i usług. Jak powszechnie wiadomo, marketing jest niezbędny do pozyskania nowych klientów, a przy dzisiejszej konkurencji reklama swojej firmy jest konieczna. Potykacze reklamowe w polskich miastach, takich jak Warszawa, to codzienność. Nic w tym dziwnego, ponieważ standy reklamowe to jednocześnie bardzo tania i efektowna metoda promocji. Można je spotkać w największych sieciówkach, dużych biurowcach, ale też w małych, lokalnych biznesach. Bez względu na wielkość firmy, stojaki reklamowe wciąż są bardzo popularne.

Na co zwrócić uwagę wybierając stand reklamowy?

Standy reklamowe mogą być wykonane z różnych materiałów. Wybierając taki stand warto zastanowić się nad jego przeznaczeniem oraz do jakich celów reklamowych będzie używany. Jeżeli stojaki i potykacze będą wykorzystywane na zewnątrz, muszą być wytrzymałe, odporne na warunki pogodowe i powinny być łatwe w czyszczeniu. Oferowane przez nas standy reklamowe wykonane są z plastiku, dlatego idealnie pasują do prezentacji materiałów reklamowych zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz budynku.

Kolejną sprawą, na którą należy zwrócić uwagę, to możliwość konfiguracji i wielkość przegródek, w które wyposażony jest stand reklamowy. Niektóre stojaki mają miejsce na ulotki A4, ale ich przegrody można dostosować również do mniejszych formatów. Stand z ulotkami lub katalogami może stać na podłodze, a także na biurku lub szafce, dlatego model prezentera można dostosować do wystroju wnętrza i możliwości lokalu. Nasze standy posiadają także toppery (górna część stojaka na materiały reklamowe), w których można zmieniać druk aktualnej promocji oraz dostosowywać do potrzeb firmy, przez co każdy z nich jest niezwykle uniwersalny.

W naszej ofercie znajdują się również ścianki prezentacyjne, które dopełnią przestrzeń w biurze. Są one zbudowane na profilach aluminiowych, dzięki czemu można je składać i rozkładać w zależności od potrzeb, zabierać ze sobą na targi i inne wydarzenia. Ścianki po złożeniu zajmują bardzo mało miejsca, więc idealnie nadają się do transportu. W naszym sklepie oferujemy również stojaki na wizytówki.

W razie jakichkolwiek wątpliwości, jaki stand reklamowy wybrać, zachęcamy do zadawania pytań poprzez formularz w zakładce - kontakt. Odpowiemy na każde pytanie!

Stojaki reklamowe i ich zalety

Każdy przedsiębiorca wie, jak kosztowna potrafi być reklama swojego biznesu. W dobie internetu i marketingu online, wiele osób zapomina o tradycyjnych formach reklamy, które jak się okazuje, wciąż są doceniane przez spore grono klientów. Tablice reklamowe, potykacze i standy reklamowe do dziś mogą pochwalić się niezwykłą skutecznością w pozyskiwaniu klientów. Są też nieodłącznym elementem wystroju w wielu polskich biurach, hotelach czy restauracjach, bowiem na przestrzeni lat ich reklamowe właściwości wcale się nie zmieniły, a wiele miejsc wciąż prezentuje swoje usługi w formie ulotek, folderów lub katalogów. Dobrej jakości druk w tej sytuacji to nie wszystko, bardzo ważna jest też odpowiednia prezentacja. W tym wypadku standy reklamowe są najlepszym rozwiązaniem.

Główną zaletą takiej formy reklamy jest jej uniwersalność. Stand i potykacze reklamowe można dostosować idealnie do potrzeb każdej firmy. Wszystkie materiały reklamowe można konfigurować i wymieniać wraz ze zmieniającymi się promocjami lub ofertą firmy. Każdy stand z naszej oferty do siebie pasuje, dlatego można je dowolnie łączyć.

W celu zamówienia stojaków zapraszamy na naszą stronę internetową, a w razie problemów z zakupem lub w wyborze odpowiedniego modelu zachęcamy do skorzystania z zakładki - kontakt.

Dodaj komentarz