Artykuły o plastikowych stojakach
-
Czy stosowanie standów reklamowych może być skuteczne?
Reklama zazwyczaj wymaga jakiegoś rodzaju nośnika, aby inni mogli się z nią zapoznać. Często wybieranym rozwiązaniem są rozmaite standy, które umożliwiają nieraz przekazanie istotnych komunikatów promocyjnych, czy wyeksponowanie towarów lub materiałów informacyjnych. Bardzo ważne jest to, aby tego rodzaju konstrukcję umieścić w miejscu, w którym będzie ona stosunkowo dobrze widoczna. Nie chodzi przecież o to, aby stand pozostał niezauważony. Czytaj dalej
-
Gdzie warto ustawić stojak na katalogi?
Wielu przedsiębiorców produkuje katalogi, w których prezentuje swoją ofertę i daje szansę potencjalnemu klientowi na dokładne zapoznanie się z nią. Jest to bardzo dobre rozwiązanie, ponieważ nie zawsze mamy czas na to, aby oglądać wszystko na żywo w sklepie. Dzięki katalogom możemy na spokojnie przejrzeć dostępne produkty w domu i zastanowić się nad zakupem. Czytaj dalej
-
Jak można wykorzystać kieszenie ścienne?
Ekspozycja materiałów informacyjnych, reklamowych lub o innym charakterze może przybierać rozmaite formy. W zależności od tego, jakie warunki panują w poszczególnych wnętrzach, przydatne mogą okazać się odmienne rozwiązania. Jedną z propozycji stanowią chociażby kieszenie ścienne, które można umieścić w widocznym miejscu. Czytaj dalej
-
Reklama we własnej siedzibie
Decyzja o zainwestowaniu w reklamę we własnej siedzibie to rozwiązanie bardzo opłacalne, gdyż tym samym można przyciągnąć uwagę klientów. Wielu klientów odwiedza na co dzień siedzibę firmy, jednak nie wszyscy decydują się na skorzystanie z oferty firmowej, ponieważ nie jest ona odpowiednio wyeksponowana. W takiej sytuacji warto przeznaczyć środki finansowe na reklamę. Czytaj dalej
-
Standy reklamowe - jaki mają wpływ na sprzedaż?
Jak wskazują badania preferencji klientów, pomimo wszechobecnej dziś reklamy w różnych jej postaciach, blisko 80% decyzji konsumenckich podejmujemy pod wpływem impulsu już w sklepie. Oznacza to, że niezmiernie istotne są formy reklamy na tym ostatnim etapie, które przyciągają skutecznie uwagę klienta, oddziałują na jego podświadomość i zachęcają do wyboru towaru na sprzedaży którego nam zależy. Formą przekazu, która świetnie do tego się nadaje są z pewnością standy reklamowe. Czytaj dalej
-
Jaki rozmiar ulotek wybrać?
W strategii marketingowej każdy aspekt ekspozycji komunikatów handlowych ma znaczenie. Ważna jest estetyka, przydatność, a także poręczność dystrybuowanych materiałów promocyjnych. Jeżeli projektujemy ulotkę, jednym z istotnych parametrów z pewnością będą jej wymiary. Powinniśmy wziąć to pod uwagę i dokładnie przeanalizować, jaki format będzie dla naszych odbiorców atrakcyjny. Czytaj dalej
-
Jaki stojak na ulotki reklamowe wybrać?
Na rynku są dostępne rozmaite rodzaje stojaków na ulotki reklamowe. Jeśli nie mamy rozeznania w branży marketingowej, być może nie jesteśmy nawet świadomi faktu, że kiedy podejmiemy decyzję o zastosowaniu jakiegoś rodzaju ekspozycji naszych materiałów promocyjnych, czeka nas jeszcze wybór konkretnego sposobu, w jaki będziemy je prezentować. Na co warto zwrócić uwagę w tej kwestii? Czytaj dalej
-
Czy ustawianie reklam przed siedzibą firmy jest legalne?
Każdy z nas, nawet osoba nie będąca przedsiębiorcą zdaje sobie sprawę z sił reklamy i jej wyników. Obecna jest w naszym życiu na co dzień chociażby w internecie. Reklamę dostrzec można w naszym życiu również fizycznie w formie tzw. potykaczy lub stojaków. Czytaj dalej
-
Jak informować klientów o promocjach?
Dobry przepływ informacji między firmą a jej potencjalnymi klientami jest bardzo istotny. Zanim ktoś zdecyduje się bowiem na zakup naszych towarów, czy też skorzystanie z naszych usług musi przecież wiedzieć, co dokładnie oferujemy. W tym celu stosuje się rozmaite materiały promocyjne. Oprócz samej produkcji ulotek, plakatów, broszur, czy innych nośników informacji, ważna jest również ich odpowiednia ekspozycja. Bez tego nie będziemy w stanie dotrzeć do naszych grup docelowych. Właściwa strategia jest zatem kluczem do możliwości osiągnięcia sukcesu oraz pożądanych efektów. Czytaj dalej
-
Przykłady zastosowania standów reklamowych
Standy reklamowe mogą służyć do różnych celów i różnić się od siebie wyglądem. Cel ich zastosowania jest jednak jeden - promocja naszych towarów lub usług. Odpowiednia strategia marketingowa oraz właściwe wykorzystywanie dostępnych rozwiązań jest bardzo istotne, kiedy chcemy przeprowadzić kampanię reklamową. W jaki sposób możemy spożytkować potencjał standów?
Zastosowanie standów reklamowych w praktyce
Standy reklamowe to obszerna kategoria szeroko rozumianych stojaków i całych systemów wystawienniczych. W zależności od tego, jaki rodzaj standu mamy do dyspozycji, możemy go wykorzystać w określonych celach.
Degustacja i prezentacja towarów
Stand reklamowy to pojęcie często używane w branży hostess. Różnego rodzaju akcje degustacyjne wymagają bowiem nie tylko miejsca na to, aby zaprezentować próbki produktów, ale również, żeby umieścić na widoku gotowe do zakupu towary. Taki rodzaj akcji promocyjnej może być bardzo atrakcyjny - klient ma bowiem możliwość spróbowania, zanim zdecyduje się na ostateczny zakup.
Ekspozycja produktów na standzie reklamowym
Kiedy nie chcemy angażować dodatkowego personelu, możemy wykorzystać stand reklamowy jako dodatkowe miejsce w sklepie na ekspozycję towaru. Wędrówka klienta między półkami czasem sprawia, że nie zwraca on już uwagi na to, co jest mu prezentowane, ponieważ szuka określonej rzeczy. Stand może nieraz przykuć uwagę konsumentów, ponieważ umieszcza się go na początku alejki, albo w innym strategicznym punkcie sklepu. Wówczas czasem okazuje się, że produkty zaprezentowane w taki sposób, zaczynają przyciągać większe zainteresowanie.
Prezentacja materiałów reklamowych
Stand może także eksponować informacje handlowe, które mamy do przekazania naszym klientom. Nieraz można w ten sposób zaprezentować plakaty, czy też ulotki i broszurki. Komunikaty o promocjach, czy też ogólne wiadomości, dotyczące poszczególnych produktów muszą trafiać do odbiorców, aby były skuteczne. Dlatego właśnie istotna jest ich odpowiednia ekspozycja.
Standy i różnego rodzaju stojaki stanowią istotny element strategii marketingowej. To, co chcemy powiedzieć potencjalnym klientom, musi bowiem do nich dotrzeć i zostać zauważone. Dlatego właśnie ekspozycja przekazów handlowych nie powinna być pomijania w procesie planowania akcji promocyjnych.