W jakich firmach używa się stojaków reklamowych?
Ten wpis został opublikowany dnia 16 Luty 2019,
.
Niejednokrotnie przedsiębiorstwa wykorzystują stojaki reklamowe, jako element całościowej kampanii. Zasadniczo nie ma tutaj specjalnego ograniczenia odnośnie branży, jednak sprzęty tego rodzaju są szczególnie popularne w sklepach, biurach oraz firmach usługowych, takich jak chociażby szkoły językowe. W jaki sposób wspomniane typy działalności mogą wykorzystać potencjał takich stojaków?
Stojaki z plexi w handlu
Przedsiębiorstwa handlowe mogą użyć stojaków reklamowych w celach komunikacji z klientem, zachęty do skorzystania z konkretnej oferty lub promocji, czy też obwieszczenia istotnych wiadomości chociażby o zmienionych godzinach otwarcia punktu. Taki nośnik informacji warto wykorzystać, ponieważ:
- pozwala on w czytelny sposób przekazać informacje
- może on zwrócić uwagę odbiorcy na konkretne produkty lub oferty
- często stanowi swoisty drogowskaz
Jeżeli odpowiednio zaprojektujemy plakat umieszczony na stojaku, komunikat, jaki mamy do przekazania może być czytelnie i przejrzyście dostarczony odbiorcom treści. Powinien być on estetyczny i nieprzesadnie ozdobny - główną rolę odgrywać tu musi sama informacja, choć oprawa, oczywiście, też nie pozostaje bez znaczenia. Stojak można też wykorzystać jako drogowskaz wskazujący klientowi, gdzie znajdzie określone towary objęte promocyjnymi cenami i przyciągający jego uwagę do atrakcyjnych ofert.
Stojaki reklamowe w biurach i punktach usługowych
Podobne funkcje mają zastosowanie, jeśli chodzi o różnego rodzaju biura, czy punkty usługowe. Wspomniane już wcześniej szkoły językowe mogą w ten sposób przekazać wieści o rabatach, aktualnej ofercie, czy dodatkowych udogodnieniach, a także tymczasowych akcjach, takich jak chociażby trwające zapisy na kursy. W biurach zaś można wykorzystać stojaki w celach stricte informacyjnych, chociażby po to, aby zasygnalizować rozmieszczenie poszczególnych gabinetów osób przyjmujących. Tak naprawdę pomysłów na wykorzystanie stojaków w rozmaitych branżach i typach obiektów jest bardzo wiele - to od nas i naszej inwencji twórczej zależy, co uznamy za adekwatne w określonej sytuacji.
Nie ulega wątpliwości, że trzeba pamiętać też o umiejętnym rozmieszczeniu stojaków. Powinny być one poustawiane w sposób przemyślany, tak aby nie przeszkadzały w przejściu, czy sięganiu po towary. Jeżeli dysponujemy niewielkim metrażem, należy wybierać modele mniejszych gabarytów. Niejednokrotnie dostępne są też wersje mobilne sprzętów, które mogą się przydać, jeśli często dokonujemy reorganizacji posiadanej przestrzeni.