W jakich firmach używa się stojaków reklamowych?
Ten wpis został opublikowany dnia 16 Luty 2019,
.Niejednokrotnie przedsiębiorstwa wykorzystują stojaki reklamowe, jako element całościowej kampanii. Zasadniczo nie ma tutaj specjalnego ograniczenia odnośnie branży, jednak sprzęty tego rodzaju są szczególnie popularne w sklepach, biurach oraz firmach usługowych, takich jak chociażby szkoły językowe. W jaki sposób wspomniane typy działalności mogą wykorzystać potencjał takich stojaków?
Stojaki z plexi w handlu
Przedsiębiorstwa handlowe mogą użyć stojaków reklamowych w celach komunikacji z klientem, zachęty do skorzystania z konkretnej oferty lub promocji, czy też obwieszczenia istotnych wiadomości chociażby o zmienionych godzinach otwarcia punktu. Taki nośnik informacji warto wykorzystać, ponieważ:
- pozwala on w czytelny sposób przekazać informacje
- może on zwrócić uwagę odbiorcy na konkretne produkty lub oferty
- często stanowi swoisty drogowskaz
Jeżeli odpowiednio zaprojektujemy plakat umieszczony na stojaku, komunikat, jaki mamy do przekazania może być czytelnie i przejrzyście dostarczony odbiorcom treści. Powinien być on estetyczny i nieprzesadnie ozdobny - główną rolę odgrywać tu musi sama informacja, choć oprawa, oczywiście, też nie pozostaje bez znaczenia. Stojak można też wykorzystać jako drogowskaz wskazujący klientowi, gdzie znajdzie określone towary objęte promocyjnymi cenami i przyciągający jego uwagę do atrakcyjnych ofert.
Stojaki reklamowe w biurach i punktach usługowych
Podobne funkcje mają zastosowanie, jeśli chodzi o różnego rodzaju biura, czy punkty usługowe. Wspomniane już wcześniej szkoły językowe mogą w ten sposób przekazać wieści o rabatach, aktualnej ofercie, czy dodatkowych udogodnieniach, a także tymczasowych akcjach, takich jak chociażby trwające zapisy na kursy. W biurach zaś można wykorzystać stojaki w celach stricte informacyjnych, chociażby po to, aby zasygnalizować rozmieszczenie poszczególnych gabinetów osób przyjmujących. Tak naprawdę pomysłów na wykorzystanie stojaków w rozmaitych branżach i typach obiektów jest bardzo wiele - to od nas i naszej inwencji twórczej zależy, co uznamy za adekwatne w określonej sytuacji.
Nie ulega wątpliwości, że trzeba pamiętać też o umiejętnym rozmieszczeniu stojaków. Powinny być one poustawiane w sposób przemyślany, tak aby nie przeszkadzały w przejściu, czy sięganiu po towary. Jeżeli dysponujemy niewielkim metrażem, należy wybierać modele mniejszych gabarytów. Niejednokrotnie dostępne są też wersje mobilne sprzętów, które mogą się przydać, jeśli często dokonujemy reorganizacji posiadanej przestrzeni.