- Strona główna
- Blog
- Jak informować klientów o promocjach?
Jak informować klientów o promocjach?
Ten wpis został opublikowany dnia 22 Listopad 2018, przez admin.
Dobry przepływ informacji między firmą a jej potencjalnymi klientami jest bardzo istotny. Zanim ktoś zdecyduje się bowiem na zakup naszych towarów, czy też skorzystanie z naszych usług musi przecież wiedzieć, co dokładnie oferujemy. W tym celu stosuje się rozmaite materiały promocyjne. Oprócz samej produkcji ulotek, plakatów, broszur, czy innych nośników informacji, ważna jest również ich odpowiednia ekspozycja. Bez tego nie będziemy w stanie dotrzeć do naszych grup docelowych. Właściwa strategia jest zatem kluczem do możliwości osiągnięcia sukcesu oraz pożądanych efektów.
W jaki sposób eksponować ofertę reklamową?
Kiedy mamy już gotowe materiały, w zależności od tego, jakiego rodzaju są to nośniki, musimy zastanowić się nad tym, jak efektywnie dotrzeć z ich treścią do klienta. Tego rodzaju działania mogą mieć różne cele, między innymi:
- cel informacyjny - powiadamiamy bowiem klienta, jakie zniżki aktualnie obowiązują, czy też jakie towary może znaleźć w naszym asortymencie
- cel zachęcający - oferta zazwyczaj prezentuje pewien wycinek naszego asortymentu - jeśli zostanie on ukazany w atrakcyjny sposób, może to skutecznie zainteresować klienta i skłonić do przyjrzenia się bliżej pozostałym produktom
Często prezentowana przez nas oferta służy kilku celom jednocześnie. W każdym jednak przypadku należy zadbać o stronę wizualną. Projekt graficzny powinien być dopracowany, a stosowane hasła chwytliwe oraz intrygujące.
Systemy prezentacji plakatów
W kwestii ekspozycji możemy natomiast zdecydować się na duży lub mały format. Plakaty dobrze nadają się do przekazania istotnych i stosunkowo krótkich komunikatów. Wówczas niedługie zerknięcie wystarczy, aby wiedzieć, o co chodziło w przekazie. Rozwiązania takie jak potykacze mogą służyć natomiast do zaprezentowania bardziej szczegółowych informacji - zwłaszcza modele wyposażone w kieszenie na broszury, czy ulotki.
To, w jaki sposób będziemy eksponować informacje handlowe, w dużej mierze wpływa na nasz sukces. Ważne, aby zwrócić uwagę odbiorcy i zainteresować go na tyle, by zatrzymał się i zapoznał z naszym przekazem.
Wpis opublikowany w Stojaki na plakaty i otagowany stojak na plakat, potykacze na plakaty, reklama na plakatach 22 Listopad 2018 przez admin. ← Poprzedni wpis Następny wpis →
- kieszenie z plexi
- kieszonki z pleksi
- organizery na biurko
- plexi
- przeglądarka plakatów
- roll up
- sklep ze stojakami
- standy
- stojak reklamowy
- stojaki reklamowe
- stojaki reklamowe na ulotki
- stojaki reklamowe plexi
- stojaki z plexi na ulotki
- systemy wystawiennicze
- tablice reklamowe
- tabliczki samoprzylepne
- tabliczki stojące
- witryna modułowa
- witryny reklamowe
- ścianka reklamowa