Potykacze

Potykacze to idealny rodzaj do prezentowania plakatów, który nie tylko daje możliwość umieszczenia plakatu informującego o ofercie, ale również umieszczenia w nich broszurek reklamowych czy też ulotek, które każdy przechodzień może zabrać ze sobą. Wykonane z dobrej, jakości materiałów. Cechuje go prostota w użytkowaniu, funkcjonalność, ale i stabilność. Do wyboru macie Państwo potykacze zwyczajne jak i z czterema kieszeniami, umożliwiającymi umieszczenie w nich innych broszurek reklamowych aż w czterech miejscach.

3 produkt(ów)

na stronę

3 produkt(ów)

na stronę

Plakat jest bardzo popularnym nośnikiem reklamy - stosuje go wielu przedsiębiorców, którzy chcą promować swoje towary, czy też usługi. Informacje handlowe można przekazywać na mnóstwo różnych sposobów, a wielki format jest właśnie jednym z nich. Ważne jest nie tylko to, jak sam plakat wygląda i jak jest zaprojektowany, ale również to, w jaki sposób i gdzie go eksponujemy. Odpowiednia prezentacja i przemyślana kampania mają tutaj kluczowe znaczenie. W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć potykacze, czyli stojaki na plakaty, cechujące się funkcjonalnością i estetycznym wyglądem.

Jak wykorzystać potencjał potykaczy?

Przemyślana kampania reklamowa obejmuje wiele aspektów. Musimy dobrze zastanowić się nad treścią naszej informacji handlowej, graficznym jej przedstawieniem lub przyozdobieniem, a później wyeksponować nasze materiały tam, gdzie będą one miały szansę dotrzeć do potencjalnie zainteresowanych naszą ofertą osób. Potykacze pozwalają na umieszczenie plakatu w niemalże dowolnym miejscu i zrobienie tego w sposób estetyczny - prezencja stojaka nierzadko wywołuje wrażenie solidne i profesjonalne, dzięki czemu nasza reklama może zyskać na wiarygodności. To jednak nie jest jedyna zaleta, jeśli chodzi o zastosowanie stojaków na plakaty. W naszym sklepie można nabyć modele wyposażone dodatkowo w kieszenie - można w nich umieścić kolejne materiały reklamowe, tym razem w mniejszych formatach, takie jak chociażby ulotki, gazetki, czy broszury. W ten sposób potencjalny klient, który zauważył nasz przekaz handlowy, może zabrać ze sobą coś, co będzie mu przypominało o naszej ofercie - w razie, gdyby zdecydował się ostatecznie z niej skorzystać. 

Reklama, aby zadziałała, musi zostać dostrzeżona. Nieodzowne jest więc zastosowanie takich środków, które pozwolą ją odpowiednio zaprezentować i dzięki temu trafić do tych, których nasza oferta może zainteresować. Potykacze umożliwiają estetyczną ekspozycję materiałów promocyjnych - zarówno wielkoformatowych, jak i tych o znacznie mniejszych rozmiarach.