Artykuły o plastikowych stojakach
-
Stand reklamowy - ekspozytory przyciągające uwagę
Stand reklamowy to skuteczne narzędzie marketingowe dla przedsiębiorców z wielu branż. Wszechstronne zastosowanie standów reklamowych umożliwia w profesjonalny i nienachalny sposób zapoznać potencjalnych klientów z ofertą firmy. Dowiedz się jak wybrać stand reklamowy dla swojego biznesu i jak wykorzystać jego możliwości w stu procentach. Czytaj dalej
-
Stojak na ulotki - jak najlepiej go wykorzystać?
Stojak na ulotki to znany od lat sposób na prezentację materiałów reklamowych. W jaki sposób stoajk na ulotki może pomóc klientom Twojego biznesu zapoznać się lepiej z Twoją ofertą i skorzystać z Twoich usług lub produktów? W tym artykule prezentujemy na jakie sposoby możesz wykorzystać stand na ulotki z plexi z korzyścią dla Twojego biznesu. Czytaj dalej
-
Stojaki reklamowe - skuteczna forma reklamy
W jaki sposób rozreklamować swoje produkty lub usługi? W zależności od branży, różnego rodzaju metody mogą mieć swoje zastosowanie. Jeśli posiadasz lokal i pracujesz stacjonarnie, bądź często uczestniczysz w targach branżowym, w Twoim podstawowym wyposażeniu muszą znaleźć się stojaki reklamowe! Czytaj dalej
-
Tablice informacyjne w miejscach publicznych
Choć wielu osobom BHP kojarzy się z zestawem mało pasjonujących zasad, które mogłyby zostać przekazane w znacznie bardziej atrakcyjnej formie niż jest to od lat praktykowane, to nie da się ukryć, że tablice ostrzegawcze stosowane w oparciu o przepisy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy nieraz już uratowały niejedną osobę przed poważnym w skutkach wypadkiem. Co właściwie kryje się pod pojęciem BHP i dlaczego stosowanie tych przepisów w budynkach użyteczności publicznej jest tak istotne oraz jakie tabliczki powinny znaleźć się w niemal każdym budynku użyteczności publicznej? Kwestie te omówimy w dzisiejszym artykule. Czytaj dalej
-
Tabliczki informacyjne - rodzaje, cena i zastosowanie
Informują, wskazują, ostrzegają, a także są niezwykle pomocne wówczas, gdy zależy nam na utrzymaniu określonego porządku. Mimo, że na rynku dostępne są alternatywne rozwiązania to właśnie tabliczki informacyjne są najczęściej wykorzystywanym oznaczeniem nie tylko w miejscach pracy, ale również m.in. w szkołach, budynkach mieszkalnych, na lotniskach czy też w budynkach użyteczności publicznej.
Na jakie rodzaje dzielą się tabliczki informacyjne i w jakich miejscach ich zastosowanie jest niemalże koniecznością? Od czego uzależniona jest cena poszczególnych rodzajów tabliczek? Informacje na ten temat znajdziesz w poniższym artykule. Czytaj dalej
-
Szyba ochronna z plexi
Szyba ochronna z plexi chroni sprzedawcę przed dużą ilością drobnoustrojów przenoszonych przez odwiedzających sklep klientów. Jest jak osłona antywirusowa dla sprzedawcy dzięki której może obsłużyć klientów bez narażania swojego zdrowia na uszczerbek. Jej zastosowanie jest szczególnie istotne w obliczu walki z epidemią, jednak okazuje się być przydatna nawet w stabilnych sytuacjach - chroni sprzedawcę i kupującego przed drobnoustrojami przenoszonymi drogą kropelkową. Czytaj dalej
-
Standy
Stand reklamowy to jedna z najpopularniejszych metod prezentacji produktów i usług. W dużych miastach, takich jak Warszawa, popularne są różne systemy wystawiennicze, których zadaniem jest przyciąganie klientów i reklama. Ścianki i stojaki reklamowe, a także potykacze, które są dostępne w naszej ofercie idealnie się do tego nadają. Bowiem tradycyjne formy reklamy wciąż mają ogromną skuteczność i są doceniane przez szeroką grupę klientów. Czytaj dalej
-
Stojaki reklamowe w nowoczesnym elektronicznym świecie
Jedną z bardziej skutecznych form reklamy bezpośredniej są stojaki reklamowe, znane także jako standy reklamowe. Krótki tekst współgrający z kierunkiem działalności i uzupełniony grafiką łatwo zapada w pamięć. Firmy posiadające key visual mogą zmieniać treść reklamy, jednocześnie dbając o spójność przekazu. Stojak reklamowy może przybierać różne formy. Ich zastosowanie może zależeć od umiejscowienia czy rodzaju klientów. Trzeba mieć bowiem świadomość, że stojaki reklamowe nie muszą być umiejscowione w siedzibie czy oddziale firmy. Ze względu na przenośny charakter świetnie sprawdzają się w przypadku targów, konferencji, eventów, imprez charytatywnych czy podczas innych wspieranych lub organizowanych przez przedsiębiorstwo okoliczności. Dobrze zorganizowane i wyposażone stoiska sprawiają, że oferta staje się lepiej widoczna, atrakcyjniejsza, a przekaz wyraźny i czytelny. Czytaj dalej
-
Stojaki z plexi dla przedsiębiorców - zalety korzystania
Stojaki z plexi to niezwykle skuteczna i tania forma reklamy dla przedsiębiorców. Plexi stojaki umożliwiają profesjonalną ekspozycję materiałów reklamowych firmy, przyciągając uwagę przechodniów. Ogromną zaletą tego typu standów jest ich wytrzymałość na obciążenia, składanie, rozkładanie oraz na warunki pogodowe. Tego typu pleksi stojaki mogą bowiem być używane również na zewnątrz. Są estetyczne, lekkie, łatwe w transporcie oraz w oczyszczaniu z kurzu i brudu. Są wielofunkcyjną formą przedstawiania materiałów reklamowych przedsiębiorstwa. I o ile oferta firmy może się zmieniać jak w kalejdoskopie, stojak z plexi znajdzie swoje zastosowanie w wypadku każdego rodzaju reklamy. Czytaj dalej
-
Czy inwestycja w standy reklamowe się opłaca?
Standy lub stojaki reklamowe to jeden ze sposobów na reklamę danej firmy bądź usługi. W XXI wieku coraz więcej przedsiębiorstw przenosi swoją działalność do świata wirtualnego. Coraz częściej słyszy się, że firma, nieposiadająca strony internetowej, właściwie nie istnieje. W tych wymagających czasach postępu technologicznego nie należy jednak zapominać o reklamie tradycyjnej. Ulotki czy billboardy wciąż mają moc sprawczą i pomagają w pozyskiwaniu klientów. Należy jedynie zadbać o odpowiednią formę przekazu. Dobrym pomysłem jest skorzystanie właśnie ze standów reklamowych. Czy taka inwestycja się opłaca? Poznajmy kilka dowodów na to, że taki wydatek zwróci się szybciej, niż się spodziewamy. Czytaj dalej