Podstawki na biurko
-
Tabliczka konferencyjna A5 Art 3800
Tabliczka konferencyjna. Stojak doskonale nadaje się jako wyposażenie do biur, salonów samochodowych , banków , miejsc użyteczności publicznej jak urzędy , zoo , parki narodowe , szkoły ,kina, restauracje , hotele. Specyfikacja : - Anodowane aluminium - Tabliczka A5 - Regulacja kąta nachylenia tabliczki. - Folia w komplecie zabezpieczająca ulotkę. - Tabliczka posiada zaczepy trzymające kartkę. Dowiedz się więcejCena Netto: 22,90 zł Z Vat: 28,17 zł -
Tabliczka konferencyjna 177mm Art 093
Tabliczka konferencyjna. Specyfikacja : - Anodowane aluminium - długość 177mm - Regulacja podparcia tabliczki -Wysokość 72 mm Dowiedz się więcejCena Netto: 24,81 zł Z Vat: 30,52 zł -
Tabliczka konferencyjna 147mm Art 092
Tabliczka konferencyjna Specyfikacja : - Anodowane aluminium - długość 147mm - Regulacja podparcia tabliczki - Wysokość 72 mm Dowiedz się więcejCena Netto: 22,18 zł Z Vat: 27,28 zł -
Tabliczka konferencyjna 107mm Art 091
Tabliczka konferencyjna. Specyfikacja : - Anodowane aluminium - długość 107mm - Regulacja kąta podparcia tabliczki - Wysokość 72 mm Dowiedz się więcejCena Netto: 18,48 zł Z Vat: 22,73 zł -
Przybornik na wizytówki krystaliczny
Przybornik akrylowy na wizytówki. Wymiary 103 x 50 x 53 mm. Dowiedz się więcejCena Netto: 6,05 zł Z Vat: 7,44 zł -
Przybornik na wizytówki ażurowy
Przybornik na wizytówki wykonany jest z mocnego metalu powlekanego lakierem.Dzięki nowoczesnej stylistyce i oryginalnej strukturze siatki sprawia wrażenie lekkości i delikatności jest praktyczny i pasuje do każdego wystroju biura. Dowiedz się więcejCena Netto: 4,62 zł Z Vat: 5,68 zł -
Podstawka na wizytówki Art 391.00
Oryginalna i estetyczna podstawka na wizytówki, wykonana z plexi. Jej kształt i precyzja wykonania sprawiają, że produkt cieszy się dużym zainteresowaniem Dowiedz się więcejCena Netto: 4,39 zł Z Vat: 5,40 zł -
Identyfikator jednopoziomowy A5 Art 383
Szerokość 23 cm, Wysokość jednej ścianki 7 cm Dowiedz się więcejCena Netto: 19,54 zł Z Vat: 24,03 zł -
Identyfikator dwustronny A5 Art 386
Szerokość 23 cm, Wysokość jednej ścianki 7 cm Dowiedz się więcejCena Netto: 23,50 zł Z Vat: 28,91 zł
Praca w obsłudze klienta wiąże się z koniecznością przekazywania interesantom pewnych komunikatów. Ich treść może być bardzo różna - począwszy od standardowego imienia i nazwiska osoby, która aktualnie znajduje się na zmianie, a skończywszy na zawiadomieniu o trwającej przerwie w funkcjonowaniu konkretnego stanowiska z powodu awarii. Z obsługą klienta mamy do czynienia w różnego rodzaju instytucjach, urzędach, placówkach, a także sklepach i wielu innych miejscach. Z tego właśnie powodu bardzo przydatne w tego rodzaju pracy są podstawki na biurko. W zależności od naszych preferencji możemy je wykorzystać na różne sposoby.
Jaką treść może zawierać podstawka na biurko?
W naszym sklepie mają państwo możliwość zamówienia podstawek o spersonalizowanej treści, dopasowanej do Państwa oczekiwań, wymagań i aktualnego zapotrzebowania. W zależności od miejsca, w którym wykorzystane zostaną takie identyfikatory, odpowiednie do umieszczenia mogą być poniższe informacje:
- imię i nazwisko pracownika
- nazwa lub numer stanowiska
- godziny pracy
- informacja o awarii
- informacja o przerwie w obsłudze
To jednak nie wszystkie zastosowania podstawek na biurko. Treść można dowolnie modyfikować, dopasowując ją do swoich potrzeb. W punktach zajmujących się obsługą klienta może pojawić się wiele nieprzewidzianych sytuacji, o których należy powiadomić oczekujących interesantów. Wszystko zależy od aktualnych wymagań organizacyjnych. Taki sposób komunikacji z klientem jest wygodny i spełnia swoją podstawową funkcję.
Potencjał informacyjny tych produktów można wykorzystać na różne sposoby. W naszym asortymencie znajdą Państwo również podstawki na wizytówki, które pozwolą klientom uzyskać szersze wiadomości lub kontakt do osób odpowiedzialnych za funkcjonowanie firmy, czy też konkretnego działu. Odpowiednia ekspozycja wizytówek jest bardzo ważna - każdy, kto chce mieć możliwość zachowania informacji kontaktowych naszej firmy powinien mieć taką możliwość. Ponadto jest to również element marketingu i budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa.