Plakat + ulotki
-
Ulotka DL + plakat A4 Art 351
Cena Netto: 22,11 zł Z Vat: 27,20 zł -
Ulotka A5 + plakat A4 Art 352
Cena Netto: 23,23 zł Z Vat: 28,57 zł -
Plakat A4 + 4 ulotki DL Art 356
Cena Netto: 53,72 zł Z Vat: 66,08 zł -
Plakat A4 + 2 ulotki DL Art 354
Cena Netto: 58,69 zł Z Vat: 72,19 zł
Pomysły na to, jak wyeksponować określone treści w przestrzeni handlowej lub biurowej, mogą być rozmaite. Popularną praktyką jest drukowanie plakatów oraz dystrybucja ulotek oraz broszur. Może to być bardzo skuteczny sposób na komunikację z potencjalnymi klientami, a także zwrócenie ich uwagi. Co można zrobić, aby uczynić swoje materiały promocyjne atrakcyjnymi?
Ekspozycja plakatu i ulotek
Ciekawą propozycją może być niewątpliwie zastosowanie podwójnego rozwiązania w postaci zarówno prezentacji plakatu, jak i dystrybucji ulotek - niejako przy okazji. W takim modelu kampanii wielkoformatowy nośnik ma za zadanie przyciągać uwagę, zaś materiały niewielkich rozmiarów, przekazywać bardziej szczegółowe informacje. Oczywiście, potencjał sprzętu można wykorzystać też na inne sposoby, jeśli mamy na to pomysł. Kiedy chcemy zaprezentować materiały reklamowe klientom, warto zwrócić uwagę na:
- wygląd
- treść
Treść, jaką umieścimy na naszych plakatach, ulotkach, czy też broszurach, ma duże znaczenie. Powinna ona być rzetelna, dokładna oraz odpowiednio sformułowana. Istotną rolę odgrywa jednak także aspekt estetyczny - format, ozdoby, a także dopasowanie kolorystyczne. Nie bez znaczenia pozostaje także sposób ekspozycji, a zatem czynnik wykraczający już poza sam nośnik informacji handlowej. Plakat w ramie lub na stojaku może wyglądać elegancko i zachęcająco. Dodatkowo warto mieć do dyspozycji kieszeń na ulotki, aby zainteresowani mogli podejść i zabrać broszurę, katalog, czy też inne materiały, które dla nich przygotowaliśmy.
Plakat powinien być eksponowany w taki sposób, aby przyciągał uwagę i wzbudzał zainteresowanie. Należy dokładnie przeanalizować kwestię rozmiaru. Zawsze powinno się dbać o to, aby ulotek było w kieszeni wystarczająco dużo. Warto pamiętać też o tym, żeby przekazywać klientowi użyteczne i wyczerpujące informacje. Dystrybucja wartościowych materiałów w atrakcyjny sposób może być naprawdę dobrym elementem całościowej kampanii promocyjnej lub samodzielnych i osobnych działań.